محل لوگو

چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟


چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟

چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟

طراحی سایت فروشگاهی ایده خلاقانه ای است و به شما کمک می کند تا هر چه زودتر به آنچه می خواهید برسید و سود و درآمد خود را افزایش دهید. اما طراحی سایت فروشگاهی به کسب و کارهایی پیشنهاد می شود که بودجه کافی برای سرمایه گذاری در بخش دیجیتال مارکتینگ را دارند و یا سایت آنها مدتی است که بالا آمده است و درآمد قابل توجهی دارند و اکنون می خواهند با ارتقا آن درآمد خود را نیز بالا ببرند. شما می توانید برای مشاوره بیشتر با شرکت هیرکانا تماس حاصل فرمایید.

 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی از جمله مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما بتوانید سایت فروشگاهی خود را بالا بیاورید، بی شک می توانید فروش خود را به میزان زیادی افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب نمایید. زیرا در سایت فروشگاهی مرزهای زمانی و مکانی برداشته می شوند و همین امر نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد مشتریان بالقوه کسب و کارها دارد. کارشناسان بر این باور هستند اگر کسب و کارها تا دهه آینده وارد فضای اینترنت نشوند، به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهند و دیگر نمی توانند در این فضا به رقابت بپردازید. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

 

آیا سرعت سایت مناسب است؟

سرعت سایت یکی از مواردی است که باعث می شود کاربران به سایتی جذب شوند. اگر سرعت لود سایت پایین باشد سبب می شود تا کاربران آن سایت را ترک کنند و وارد سایتی شوند که صفحات به سرعت لود می شوند. این موضوع اهمیت زیادی دارد و می تواند کاربران سایت را افزایش دهد. این موارد در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در نظر گرفته می شوند.

 

چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟ 

 

آیا گزینه جستجو پیشرفته در سایت وجود دارد؟

از جمله مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به آن توجه می شود وجود گزینه جستجو پیشرفته است. این موضوع سبب می شود تا کاربران محصولات مورد نظر خود را فیلتر کنند تا بتوانند به آنچه نیاز دارند دست پیدا کنند. این موضوع برای جذب کاربر اهمیت زیادی دارد. زیرا کاربر را دقیقا به سمت محصولی که نیاز دارد هدایت می کند و این امر می تواند میزان خرید را افزایش دهد. به همین دلیل، کسانی که سایت های اختصاصی دارند بی شک فروش بیشتری خواهند داشت.

 

آیا محتواها مناسب هستند؟

تولید محتوا مناسب در سایت ها بسیار مهم است. سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی میشوند مدیریت محتوا قوی دارند و تمامی نیازها در تولید محتوا و بازنمایی آنها در نظر گرفته می شوند. گاهی محتواها به صورت نامناسبی بازنمایی می شوند و این موضوع می تواند باعث عدم جذب کاربر شود.

 

چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟ 

 

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

با توجه به این موضوع که کسب و کارها برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، همواره این سوال پیش می آید که آیا طراحی این سایت به نفع کسب و کارهاست. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. اما منظور از طراحی سایت صرفا افزایش درآمد نیست. با اینکه سایت های حرفه ای می توانند درآمد را به میزان چشمگیری افزایش دهند، اما مزایای دیگری را نیز به همراه دارند. با سایت حرفه ای برند خود را نشان دهید. برندینگ یکی از موضوعاتی است که امروزه در دنیای دیجیتال مارکتینگ مورد توجه قرار گرفته است. به طور مثال، تصور کنید کسب و کاری به نام X در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارد. این کسب و کار در فضاهای دیجیتال به خوبی حضور دارد و با اینکه شما خریدار چمن مصنوعی نیستید، اما آن را دنبال می کنید. ممکن است شرایط شما به گونه ای پیش برود که بخواهید چمن بخرید. ناخودآگاه نام این برند به ذهن شما خطور می کند و بی شک وارد سایت آن می شوید. اگر این سایت حرفه ای باشد و فضای چمن مصنوعی را برای شما تداعی کند احتمال خرید بیشتر می شود و حس بهتری را در شما به وجود می آورد.

 

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که متوجه شده اید، امروزه طراحی سایت فروشگاهی به یکی از مواردی تبدیل شده است که بسیاری از کسب و کارها به دنبال آن هستند. به همین دلیل، شاید این سوال پیش بیاید که در زمان طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه شود. در ادامه به نکاتی می پردازیم که در طراحی سایت مهم هستند و تمامی افراد باید آن را مد نظر قرار دهند.

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

اگر کسب و کارها بتوانند سایت های اختصاصی خود را داشته باشند به پیشرفت سایت خود کمک های زیادی می کنند. به طور مثال، تصور کنید کسب و کاری در زمینه فروش مکمل های بدنسازی فعالیت دارد و می خواهد مشتریان خود را جذب کند. این سایت باید فضایی داشته باشد که کاربران به محض ورود متوجه شوند که این سایت با نیازهای آنها همخوانی دارد.
رنگی که در این سایت به کار می رود بسیار مهم است و حتی نیازهای کاربران باید به خوبی شناسایی شود. اگر رنگ سایت با ماهیت کسب و کار همخوانی نداشته باشد سبب می شود به زودی مشتریان زیادی از دست بروند و این امر می تواند ضربه های زیادی را به کسب و کار وارد. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی فواید زیادی را دارد که در ادامه به معرفی مهمترین آنها می پردازیم.

 

چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟ 

 

راه‌اندازی سایت اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟

اولین مرحله برای ورود به بازار دیجیتال این است که سایت اینترنتی خودتان را طراحی کنید. وقتی در مورد طراحی سایت صحبت می‌کنیم، اکثر افراد تصور می‌کنند ساخت سایت اینترنتی کاری سخت و وقت‌گیر است. اما برای ایجاد سایت اینترنتی دیگر مثل سابق لازم نیست چندین خط کد بنویسید و مهارت بالایی در برنامه نویسی داشته باشید. این روزها روش‌های مختلفی برای طراحی سایت به وجود آمده‌اند که روند ساخت سایت اینترنتی را بسیار راحت و سریع کرده‌اند. به این ترتیب می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و به آسانی سایت اینترنتی خودتان را بسازید. حتی اگر هیچ آشنایی با روند طراحی سایت ندارید، باز هم می‌توانید بدون کمک گرفتن از فرد دیگری یک سایت اینترنتی کامل داشته باشید و از آن درآمد کسب کنید.

 

برای کسب درآمد از سایت چقدر باید وقت بگذاریم؟

به نظر شما مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی کار سختی است و وقت زیادی از شما می‌گیرد؟ چرا این سوال را مطرح کردم؟ چون وقتی در مورد راه‌اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی با برخی از اطرافیان صحبت می‌کنم در جواب می‌گویند که وقت اضافی برای ساخت و مدیریت سایت را نداریم. مثلا مدتی قبل به یکی از دوستانم که مغازه کیف و کفش داشت پیشنهاد کردم که فروشگاه اینترنتی راه بیندازد.اما در جواب گفت که تمام طول روز در مغازه است و فرصتی برای کار با سایت ندارد. چند دقیقه‌ای در مورد کارهای سایت اینترنتی و زمان لازم برای انجام آن‌ توضیح دادم. بالاخره دوستم متوجه شد که مدیریت و رسیدگی به سایت اینترنتی آن قدرها که فکر می‌کرد به زمان زیادی نیاز ندارد. اگر می‌خواهید بدانید که برای مدیریت یک سایت اینترنتی چقدر باید زمان صرف کنید ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

 

وقت گذاشتن روی سایت، ارزشش را دارد!

یکی از مواردی که زیاد می‌بینم این است که خیلی‌ها بعد از ساخت سایت اینترنتی آن را به حال خودش رها می‌کنند. جالب این جاست که انتظار دارند از سایت‌شان درآمد زیادی هم داشته باشند. اما واقعیت این است که درآمد سایت شما با زمانی که صرف سایت‌تان می‌کنید رابطه مستقیم دارد. یعنی هر چقدر وقت بیشتری را به سایت خود اختصاص دهید، مشتریان سایت شما هم بیشتر می‌شوند. سایت اینترنتی مثل بچه‌ای که تازه متولد شده نیاز به توجه و رسیدگی دارد. هر چقدر بیشتر به سایت‌تان رسیدگی کنید و به آن اهمیت بدهید، سایت شما زودتر رشد می‌کند و بزرگ می‌شود. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که فروشگاه اینترنتی مثل مغازه نیست که روی صندلی بنشینید و برای شما مشتری بیاید. وقتی فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی می‌کنید باید تلاش کنید تا مشتری وارد سایت شما شود و از شما خرید کند. چون کسی خود به خود وارد سایت شما نمی‌شود.یکی از سوالاتی که در ذهن خیلی از افراد وجود دارد این است که آیا سایت اینترنتی ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ بدون شک وقت طلاست و نباید آن را بیهوده هدر داد. اما آیا کارکردن روی سایت و زمان گذاشتن برای آن وقت هدر دادن است؟ احتمالا شما هم فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مثل دیجی کالا را دیده‌اید که روزانه میلیاردها تومان درآمد دارند.یا حتی فروشگاه اینترنتی آمازون را در نظر بگیرید که بزرگ‌ترین و پردرآمدترین خرده فروشی آنلاین دنیا به شمار می‌رود. جف بزوس سال‌های زیادی از عمرش را صرف آمازون کرده است. به نظر شما الان از این که چندین سال از عمرش را صرف فروشگاه اینترنتی خودش کرده پشیمان شده است؟ مطمئنا اگر این کار را نمی‌کرد الان ثروتمندترین فرد جهان نبود.جف بزوس برای ساخت آمازون از کارش استعفا داد تا بتواند تمام زمانش را برای فروشگاه خودش بگذارد. پس شما هم اگر زمان بگذارید و به سایت خودتان برسید حتما نتیجه می‌گیرید. اگر همچنان در مورد راه‌اندازی سایت اینترنتی تردید دارید.

 

چه زمانی باید سایت فروشگاهی طراحی کرد؟ 

 

چرا به طراحی سایت فروشگاهی نیاز داریم ؟

وقتی صحبت از فروشگاه آنلاین می شود، کارآفرینان کاملاً به نوع محصولات انتخاب شده برای سایت، تعداد بررسی ها و سرعت پردازش پرداخت توجه دارند. همچنین جنبه دیگری از آنلاین وجود دارد که این نوع مشاغل باید به آن توجه کنند اما به ندرت این کار را انجام می دهند و آنطراحی سایت فروشگاهی است.اکثر فروشگاه های آنلاین اهمیت زیادی برای طراحی سایت فروشگاهی نمی دهند و روی آن تمرکز نمی کنند و به دنبال آن هستند که هرچه سریع محصولات خود را به صورت انلاین به فروش برسانند . با این حال، تحقیقات نشان می دهد که طراحی سایت تأثیر بسزایی بر ماندگاری مشتریان آن سایت فروشگاهی می گذارد و حتی اعتبار یک فروشگاه آنلاین را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

https://penzu.com/p/3d24e9da

  انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 33

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما