محل لوگو

7 نکته برای خرید تاپ دخترانه و زنانه


7 نکته برای خرید تاپ دخترانه و زنانه

7 نکته برای خرید تاپ دخترانه و زنانه

 

تاپ دخترانه

نکته‌ی جالب دیگر این است که معمولاً در زبان فارسی به آن دسته. از لباس‌ هایی که به صورت دو بنده، دکلته و یا بدون آستین هستند تاپ گفته می شود. این لباس ها کاربردهای مختلفی از جمله برای استفاده در تفریح و مسافرت ها، استفاده ی روزمره و یا مهمانی. و یا استفاده برای مجالس رسمی، دارند. تاپ‌ ها بیشتر با رنگ های بسیار متنوع و مدل های جذاب و برش هایی که متعلق به اندام دختران هاست دوخته می‌ شوند. تاپ‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند از جمله تاپ‌های آستین بلند، آستین کوتاه، دکلته و بدون آستین و یا بندی که با توجه به فصل سال و آب و هوای منطقه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مدل تاپ زنانه و دخترانه

در هنگام خرید جدیدترین مدل تاپ زنانه و دخترانه باید به مدل و رنگ آن توجه کنید و مدل تاپی را برای خرید انتخاب کند. که عیب های اندام شما را به خوبی می پوشاند و بر روی زیبایی اندام تان تاکید دارد. از تاپ های مجلسی می توانید در مهمانی ها و مجالس کوچک استفاده کنید. اگر شما دارای اندام متناسب و زیبایی هستید بهتر است که تاپ های نیم تنه را برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها انتخاب کنید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. در سالن های ورزشی و باشگاه ها از مدل تاپ های اسپرت و ساده استفاده کنید. این مدل تاپ ها راحت هستند. و شما می توانید با پوشیدن آن ها فعالیت های ورزشی را به راحتی انجام دهید. مدل تاپ و شلوارک از انواع لباس های زیبا برای دختران جوان است. و بیشتر دختر خانم ها به پوشیدن این نوع لباس ها علاقه مند هستند. تاپ و شلوارک ها را می توانید با رنگ های مکمل یکدیگر انتخاب کنید تا زیباتر و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

 

انتخاب تاپ زنانه و دخترانه مناسب

اگر مدل تاپ زنانه شما بگونه‌ای است که، بند نازک و باریکی دارد، سینه بند بدون بند استفاده کنید. اکثر بندهای لباس زیر شما در زیر بندهای باریک تاپ، قرار نمی‌گیرند. علاوه بر آن، وجود یک بند اضافی، چندان جالب نیست. در این موارد بهتر است از انواع بدون بند استفاده کنید تا پوشش شما ظاهر بهتری داشته باشد. اگر نتوانستید سینه بند بدون بند پیدا کنید، می‌توانید از لباس زیر با بند بی‌رنگ استفاده کنید. اگر پیراهن یا ژاکت کش‌باف بر روی تاپ خود می‌پوشید، می‌توانید از هر لباس زیری که خواستید استفاده کنید. اگر شانه‌های پهن و بالا تنه‌ی درشتی دارید، بهتر است تاپی با بند پهن استفاده کنید. هرچه بالا تنه‌ی شما بزرگتر باشد، بهتر است بند تاپ شما پهن‌تر باشد.برای خرید تاپ زنانه حریر می توانید به سایت پوشاک کوهستانی مراجعه کنید.

این بدان معنی است که تاپ بدون بند ممکن است برای شما مناسب نباشد. اگر از سینه بند بند‌دار استفاده کردید، باید تاپی با بند پهن‌تر بر روی آن بپوشید. برای شانه‌های پهن از تاپی، با بند پهن‌تر و برای شانه‌های باریک، از تاپی با بند باریک‌تر استفاده کنید. به طور کلی، هرچه شانه پهن‌تری داشته باشید، باید به دنبال تاپ‌هایی با بند پهن‌تر بگردید. این مورد کمک می‌کند تا تاپ شما، به فرم متناسب‌تری اندام‌تان را نمایش دهد. بندهای باریک نیز شانه‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهند. از طرف دیگر، اگر شانه‌های باریکی دارید، شاید بهتر باشد از بندهای باریک‌تر استفاده کنید. بندهای پهن شانه‌های شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

 

7 نکته برای خرید تاپ دخترانه و زنانه


نکات مهم هنگام خرید تاپ زنانه و دخترانه

1.جنس تاپ زنانه و دخترانه

بعد از سایز و رنگ و طراحی لباس، این جنس محصول است که باید به خوبی به آن توجه داشته باشید. اصولا مدل تاپ مجلسی زنانه به سبب راحتی بسیار زیادی که در هنگام استفاده از خود دارند. مورد توجه و اقبال جمع زیادی از بانوان قرار می گیرند و به همین خاطر بهتر است با نازک ترین و در عین حال مقاوم ترین پارچه ها نیز تولید شوند تا در استفاده های مکرر دچار پارگی و رنگ دهی و همچنین کِش و یا آب رفتن در اثر شستشوی های پیاپی نشوند.

7 نکته برای خرید تاپ دخترانه و زنانه

2.شکل یقه تاپ زنانه و دخترانه

بد نیست در هنگام انتخاب و خرید تاپ زنانه مورد نظرتان نیم نگاهی به فرم یقه آن نیز داشته باشد. امروزه شما می توانید با تاپ های زیادی که از یقه های مختلف: گرد، هفت، ایستاده، خشتی و غیره برخوردار هستند، مواجه شوید و بسته به میل و سلیقه خود یکی را انتخاب و سپس خریداری نمایید. یقه را براساس پهنای شانه انتخاب کنید. اگر شانه باریکی دارید، تاپی با یقه‌ی گردتر یا صافتر انتخاب کنید. همچنین تاپ‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر یا طرح‌های افقی بهتر است. برای شانه‌های پهن بهتر است. مدل تاپ زنانه با یقه‌ی هفتی یا یقه‌ای که انحنای بیشتری داشته باشد انتخاب کنید. چنین پوششی بدن شمارا درازتر و باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین بهتر است رنگ‌های تیره‌تر با طرح‌های عمودی انتخاب کنید. هنگام خرید تاپ زنانه باید به نکاتی که در این بند گفته شده است توجه کنید.

 

3.تن خور تاپ زنانه و دخترانه

اصولا تمام لباس های زنان در سه حالت معمولی (Standard fit)، جذب (Slim fit) و یا آزاد (Loose fit) طراحی و تولید می شوند. که خوب با توجه به طراحی تاپ های زنانه اغلب تولید کنندگان برای شکل بهتر محصولات خود از مورد سوم که بصورت کاملا آزاد و رها باشد، چشم پوشی می کنند.خرید تاپ رکابی . و تن خور لباس خود را در دو حالت معمولی و یا جذب قرار می دهند. برای این منظور بهتر است بدون تعارف با خود و یا شخصی که قرار است به عنوان هدیه برای وی یک تاپ زنانه جذاب را تهیه نمایید، به بررسی شکل و استایل بدنی تان بپردازید.

 

4.نوع حلقه آستین تاپ زنانه و دخترانه

در خرید تاپ زنانه به نوع حلقه آستین های آن نیز توجه داشته باشید. در برخی از مدل ها شما می توانید با آستین های رکابی، در برخی دیگر با آستین های حلقه و در برخی دیگر با آستین های بندی مواجه شوید.

 

5.نحوه بسته شدن

معمولا اکثر تاپ های زنانه بصورت کشی طراحی و تولید می شوند. و فاقد زیپ و دکمه و بند برای بستن خود هستند. اما با این حال اگر در بازار مد و فشن لباس های امروزی با محصولاتی مواجه شده اید. که نوعی تاپ زنانه بحساب آورده می شدند دارای دکمه و یا بند برای بستن بودند، خیلی دچار بهت حیرت نشوید.برای خرید بهترین مدل های تاپ بندی زنانه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و برتری در مواد اولیه تاپ می توانید به سایت پوشاک کوهستانی مراجعه کنید.

7 نکته برای خرید تاپ دخترانه و زنانه

6.قابلیت شستشو

یک نکته مهم دیگر در خصوص خرید یک تاپ زنانه مناسب و باکیفیت توجه به نوع شستشوی آن است. برای شستن برخی از تاپ ها با توجه به جنس به کار رفته در ساختار پارچه ای آنان نباید از آب بسیار گرم و یا بسیار سرد استفاده کرد. و یا حتی نباید از نرم کننده ها و دیگر شوینده هایی از این دست بهره گرفت. به هر حال توصیه می کنیم به هنگام خرید خود حتما از فروشنده در خصوص نحوه شستشوی هر نوع لباسی که آن را تهیه نموده اید، کمی پرس و جو کنید.

 

7.قیمت تاپ زنانه

تقریبا در این مطلب ما به تمام مواردی که بر روی قیمت تاپ زنانه می تواند موثر باشد، اشاره کردیم و حال این شما هستید. که باید با توجه به سلیقه و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک لباس باکیفیت و درخور چه برای خود و چه برای دیگر عزیزانی باشید. تاپ دخترانه اسپرت . که قصد تهیه کردن یک هدیه بدرد بخور را برای آن ها کرده.

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 70

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما