محل لوگو

نکات قبل از خرید تیشرت با توجه به جنس پارچه


نکات قبل از خرید تیشرت با توجه به جنس پارچه

تیشرت چیست؟

تی‌شرت به انگلیسی t shirt یکی از جذاب‌ترین لباس‌های مردانه اسپرت است که انتخاب همه افراد جامعه است. این لباس کارکرد بالایی دارد او هم چنین از قیمت پایینی نیز برخوردار است و. طراحی این لباس کاملاً ساده بوده و معمولابدون دکمه و یقه دوخته می‌شود. همان‌طور که گفته شد این لباس برای همه افراد جامعه مناسب است. مدل آستین‌کوتاه آن را می‌توان در همه روزها پوشید و با آیتم‌های مختلفی ست کرد. تی‌شرت‌ مردانه ازآنجایی‌که برای بسیاری از مردم جهان محبوب‌اند در طرح‌ها رنگ‌های مختلف و متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند. این لباس‌ها برای تبلیغات هم کاربرد دارند. بسیاری از برندهای معروف از تی‌شرت‌ها به‌عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌کنند.برای خرید تیشرت زنانه می توانید به سایت پوشاک کوهستانی مراجعه کنید.

 

خرید تیشرت زنانه با توجه به جنس پارچه

وقتی نوبت به خرید تیشرت می‌رسد، توجه به نوع پارچه آن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در قدم اول انجام دهید.  بهترین انتخاب برای جنس تیشرت، پنبه است؛ آن هم کتان خالص یا 100 درصد؛ نه پارچه‌ای که با الیاف دیگری مثل پلی استر ترکیب شده است. پارچه پنبه ای مقاومت خوبی دارد، می‌توان به راحتی آن را شست و در عین حال به پوست شما اجازه نفس کشیدن می‌دهد.  اکیدا توصیه می‌کنیم از خرید تیشرت‌هایی که در بافت آن‌ها از پلی استر استفاده شده است، خودداری کنید؛ چون وقتی سایر الیاف طبیعی به کار رفته در لباس شسته شوند، کمی آب می‌روند؛ ولی پلی استر شکل قبلی‌اش را حفظ می‌کند. نتیجه این می‌شود که تی شرت شما در بخش‌هایی تنگ و در سایر بخش‌ها گشاد و بدفرم خواهد شد.  برندهایی که به کیفیت محصولات و سلامت مشتریانشان اهمیت می‌دهند، در کنار لباس‌ها و تیشرت‌های درست شده از کتان ساده؛ به جای پلی استر از کتان کش و یا اسپانداکس استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که موقع انتخاب تیشرت باید به آن دقت کنید، وزن پنبه به کار رفته در آن است. هر چقدر وزن پنبه به کار رفته در لباس بیشتر باشد، تی شرت شما نرم‌تر، لطیف‌تر و بهتر خواهد بود. برای تیشرت مردانه عبارت 30/s یا 30 single نماینده کیفیت بالای تیشرت است و برای تیشرت زنانه همین میزان و 40/s عدد مناسبی خواهد بود و موقع پوشیدن لباس احساس بسیار خوبی به شما خواهد داد.

نکات قبل از خرید تیشرت با توجه به جنس پارچه

تفاوت فیت و سایز را بدانید

خیلی‌ها فکر می‌کنند فیت لباس همان سایز آن است؛ در حالی که اصلا اینطور نیست. وقتی از فیت صحبت می‌کنیم در حقیقت به فرم کلی بدن اشاره می‌کنیم؛ برای مثال وقتی کسی میان تنه کشیده‌ای دارد، طبیعی است که به دنبال تی شرت‌های بلندتر بگردد. تیشرت‌ها معمولا برچسب‌هایی دارند که روی آن نوع فیت یا طراحی آن‌ها مطرح شده است؛ اینکه انواع فیت با چه کلمه‌هایی توصیف شود، اغلب به انتخاب برندها بستگی دارد؛ اما به طور کلی فیت‌ها در سه دسته زیر قرار می‌گیرند.

اسلیم فیت Slim Fit: این فیت برای افرادی با جثه‌های ریز مناسب است. در نوع دوخت اسلیم اهمیت زیادی به دوخت پارچه در انحناهای مختلف بدن داده می‌شود؛ بنابراین این فیت بیشتر برای خانم‌ها مناسب است.

فیت معمولی Regular Fit: این فیت برای بیشتر افراد با انواع فرم‌های بدن مناسب است.

فیت بزرگ Big/Tall: این فیت برای افراد قد بلند طراحی می‌شود.

 

بهترین استایل با تیشرت مردانه :

امروزه با تنوعی که در لباسها وجود دارد ست کردن آنها با یکدیگر کار سختی نیست. آقایان بیشتر از قبل به پوشش و استایلشان اهمیت می دهند و برایشان مهمست که ظاهر جذابی داشته باشند. ضمن اینکه علاوه بر البسه، اکسسوری های متنوعی هم برای تکمیل استایل به بازار امده اند. مانند انگشتر ، دستبند های چرمی، گردنبند، کیفهای دستی و … که میتوانند زیبایی استایل مردان را چند برابر کنند. فقط کافیست کمی در انتخاب آنها دقت کنیم و نکاتی را رعایت کنیم تا بهترین استایل خود را داشته باشیم.

 

نکاتی در رابطه با انتخاب بهترین تی شرت مردانه برای خود :

اولین مسئله ای که باید برای خرید Tshirt مردانه مد نظر قرار دهید اندازه و راحتی آن در تن است. باید اندازه خود را بدانید و متناسب با سایزبندی خودتان لباسی را بپوشید که علاوه بر زیبایی در آن راحت باشید.  مسئله بعدی جنس تی شرت میباشد. همه اجناس در جنس و کیفیتهای متفاوتی تولید میشود. باید دقت کنید پوشاکی انتخاب کنید که آسیبی به پوست بدن شما نرساند. مضاف بر این موضوع جنس لباس ازین نظر حائز اهمیتست که با چند بار شست و شو رنگ خود را از دست ندهد یا در کیفیت کار تاثیرگذار نباشد. بهترست هنگام خرید حتما به جنس دقت داشته باشید. کمی بیشتر هزینه کنید ولی مطمئن خرید کنید. و اما مهمترین مسئله یعنی رنگ تیشرت که دغدغه اکثر آقایانست. برای اینکه مناسبترین رنگها را بپوشید، بسیار مهمست که رنگ پوستتان چه رنگیست. به عنوان مثال اگر پوست شما تیرست، باید از پوشیدن لباسهایی همرنگ پوستتون پرهیز کنید. همینطور فیزیک بدنی شما بسیار مهمست. اگر فرد چاقی هستید باید از رنگهایی استفاده کنید که شما را لاغرتر نشان دهند. مثلا در فصول گرم از رنگهای روشن و در فصول سرد رنگهای تیره بپوشید.

سن و سال از عوامل دیگریست که در انتخاب رنگ Tshirt شما بسیارتاثیر دارد. شما باید بدانید چه رنگی از لباس مناسب سن و سالتانست. علاوه بر این موضوع جایگاه اجتماعی و مکانی که در آن میخواهید حصور داشته باشید از فاکتورهای دیگر انتخاب رنگ تیشرت مردانه هستند. به عنوان مثال اگر شما مدیر یک شرکت و سازمان هستید پوشیدن لباسهایی با رنگ جیغ مثل نارنجی و صورتی توضیه نمیشود و مناسب نیست. البته این مسئله در همه جای دنیا صدق نمیکند و ما جامعه آماری را بر روی کشور خود با توجه به فرهنگ و شرایط اجتماعی خودمان قرار داده ایم.

نکات قبل از خرید تیشرت با توجه به جنس پارچه

نگهداری و خرید تیشرت با توجه به برچسب

لیبل یا Label لباس، حکم شناسنامه آن لباس را دارد. روی این شناسنامه اطلاعات مختلفی از جمله جنس پارچه، کشور تولید کننده، نحوه شستشو و نگهداری، سایز و فیت نوشته می‎شود. لیبل تی شرت‌ها معمولا در قسمت یقه یا کنار یکی از پهلوها قرار می‌گیرد. به همین دلیل دقت کنید که این لیبل زبر نباشد. برندهای بی کیفیت لیبل لباسشان را با استفاده از لیزر، برش می‌دهند و همین مسئله باعث خارش پوست و اذیت شدن مشتری می‌شود. بنابراین به جنس لیبل دقت کنید و ترجیحا سراغ برندهایی بروید که دور لیبلشان دوخته شده است. اگر کلا با لیبل‌ها مشکل دارید، از برندهایی خرید کنید که شناسنامه لباسشان را به صورت پرینت روی یقه قرار داده‌اند.

نکات قبل از خرید تیشرت با توجه به جنس پارچه

کدام تیشرت بهتر است؛ ساده یا طرح‌دار؟

تا همین چند سال پیش هم بیشتر ترندها به سمت تیشرت‌های تک رنگ و ساده پیش می‌رفتند؛ اما مدتی است که خرید تی شرت های طرح‌دار هم طرفداران زیادی پیدا کرده است و خیلی‌ها دوست دارند از طریق طرح یا نوشته روی لباسشان باورها، سلیقه یا اعتقادشان را به نمایش بگذارند؛ بنابراین ساده یا طرح‌دار بودن تی شرت کاملا سلیقه‌ای است. به خاطر داشته باشید هر چقدر جنس پارچه تی شرت شما بهتر باشد، امکان چاپ طرح‌های رنگی‌تر، زیباتر و تمیزتری را به تولید کننده خواهد داد؛ بنابراین تی شرتی که چاپ روی آن تمیز نیست، جنس خوبی هم ندارد. خرید تیشرت طرح دار . دقت داشته باشید اگر طرح چاپ شده روی تی شرت تَرَک خورده باشد یا با کشیدن ناخن روی آن بلند شود، تی شرت شما کاملا بی کیفیت خواهد بود.

 

تیشرت های راه راه و تکنیک دوخت

تیشرت های راه راه این روزها بسیار مد شده اما همه‌ی تولید‌کنندگان به امتداد خطوط در درزها دقت نمی‌کنند. حتما برایتان پیش آمده تیشرت راه راهی خریدید که خطوط در پهلوها بالا پایین هستند که زیبایی تیشرتتان را از بین برده است. با رعایت این نکات خرید مطمئن تری خواهید داشت و با توجه به هزینه ای که می‌کنید مدت طولانی تری از تیشرتتان استفاده خواهید کرد. بهترین فروشگاه تیشرت زنانه برای خرید تیشرت مد نظر خودتان مراجعه کنید.

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 62

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما