محل لوگو

طراحی سایت خبر گذاری


طراحی سایت خبر گذاری

طراحی سایت خبر گذاری

 

سامانه مدیریت محتوای خبری چیست؟

سامانه‌ای است که تمامی امکانات لازم برای یک سایت خبری کوچک تا یک سایت خبرگزاری بزرگ را فراهم می‌کند. از طریق آن خبرنگاران، عکاسان و دبیران سرویس‌های مختلف می‌توانند محتواهای گوناگون را شامل متن، عکس، ویدیو و… را در سایت با سطوح دسترسی متنوع را بارگذاری و منتشر کنند. از طرف دیگر محتوای منتشر شده برای مخاطبان چه از روی رایانه شخصی و چه از روی موبایل و تب‌لت در دسترس قرار می‌گیرد.

 

هدف از طراحی سایت خبری

هدف از ساخت سایت خبری ایجاد پایگاه و سامانه ای الکترونیکی برای قرار دادن روزانه و لحظه ای اخبار است. این وب سایت ها بسیار مهم هستند و با بالاترین سرعت ممکن خبرهای لحظه ای را به مخاطبان می رسانند. این وب سایت ها مزیت های بسیاری دارند که از مهمترین آن ها سرعت بالای انتشار خبر و در دسترس بودن اخبار مختلف در کسری از ثانیه می باشد. امروزه دیگر محبوبیت روزنامه به پایان رسیده و همه اخبار را از اینترنت دنبال می‌کنند. همانطور که یک شخص برای اینکه مورد اعتماد بودن و معتبر بودن خودش را برای بقیه اثبات کند، اقدام به ساخت سایت شخصی می‌کند؛ ساخت یک سایت اخبار نیز باعث رونق گرفتن و همچنین موجب افزایش اعتبار یک رسانه می‌شود؛ از این رو ضرورت طراحی سایت خبری را متوجه می‌شویم. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که آیا طراحی سایت خبری، مختص رسانه است؟ باید بگویم خیر. هر سازمان و کسب و کاری می‌تواند اقدام به ساخت سایت خبری کند. در این میان برای برخی شرکت‌ها داشتن یک سایت خبری ضروری است اما برای دیگر سازمان‌ها یک انتخاب است؛ به عنوان مثال واضح است که ایجاد یک پایگاه خبری از طریق طراحی سایت اخبار، برای کسی که خبرنگار است یک ضرورت است.


ساخت سایت خبری

در راه اندازی و ساخت سایت خبری باید از یک تیم حرفه ای و مجرب مشاوره گرفت. تیم برنامه نویسی هیرکانا برای افرادی که تمایل به راه اندازی وب سایت خبری دارند مشاوره های حرفه ای و رایگانی را در نظر گرفته است. اولین مرحله در طراحی سایت اخبار و خبرگزاری این است که شما یک سایت حرفه ای را طلب کنید.

 

امکانات سایت خبری

یک وب سایت خبری به مهمترین چیزی که نیاز دارد، دسته بندی و قدرت سرچ مناسب است. کاربران باید بتوانند در فضای وب سایت شما در بالاترین سرعت ممکن اخبار مربوط به خود را پیدا نمایند. برای این کار لازم است که وب سایت طراحی شده دارای یک قسمت قدرتمند برای جستجوی حرفه ای باشد پس باید به این نکته توجه بسیار شود.

 

طراحی سایت خبر گذاری

 

ساخت سایت خبری رایگان

اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای در این زمینه داشته باشید ساخت سایت خبری رایگان هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. راگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال طراحی یک وب سایت خبری رایگان می باشید، زمان را از دست می دهید. در کمترین میزان هزینه شما باید هزینه مربوط به هاست و دامین را پرداخت نمایید تا در نهایت یک وب سایت وبلاگ گونه داشته باشید. البته این نوع وب سایت به طور قطع سئو قدرتمندی نخواهد داشت. پیشنهاد تیم ما به شما دوستان استفاده از یک وب سایت با حداقل هزینه است نه صرفا ساخت سایت خبری رایگان. نگران این موضوع نباشید، یک سایت با بهترین امکانات و متناسب با بودجه شما طراحی خواهد شد.

 

اهمیت طراحی سایت خبری

در سایت‌های خبری مانند ایسنا، تابناک، خبرآنلاین و جام نیوز، اطلاعات زیادی به اشتراک گذاشته می‌شوند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ کدام از سایت‌های اینترنتی تا این حد به تولید محتوا و انتشار آن نمی‌پردازند؛ به همین خاطر، رقیبی برای سایت‌های خبری نمی‌توان در نظر گرفت. اگر با حوزه تولید محتوا آشنا باشید، می‌دانید که اگر تولید محتوای مناسب و جذابی داشته باشید، روزانه هزاران کاربر را به سمت خود می‌کشانید. همین ویژگی افزایش بازدید در طی ماه‌ها و سال‌ها موجب شده تا درآمد سایت‌های خبری تا حد زیادی افزایش یابد. با توجه به درآمد زیادی که می‌توانیم از یک سایت خبری حرفه‌ای کسب کنیم، طراحی سایت خبری هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند. همراه ما باشید تا درباره ویژگی‌های سایت خبری اطلاعات کاملی ارائه کنیم.

 

ویژگی‌‌های طراحی سایت خبری

یک سایت خبری حرفه‌ای، باید ویژگی‌هایی از قبیل سرعت عالی، ریسپانسیو بودن، خبرنامه، امنیت و … را داشته باشد. در ادامه به توضیح هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

 

واکنش‌گرا

سایتی که واکنش‌گرا (responsive) نباشد، عملا شکست خورده است! این به این دلیل است که امروزه بیش از ۷۰% کاربران از طریق تلفن همراه جستجو می‌کنند. واکنش‌گرا بودن سایت خبری، به این معناست که کاربر با هر دستگاه هوشمندی از جمله انواع موبایل، تبلت، دسکتاپ و… به سایت شما سر بزند، محتوای سایت با چیدمانی مرتب و درست نمایش داده شود.

 

مسیریابی آسان

اینکه کاربر به محض ورود بتواند به بخش موردنیاز خودش دست یابد، موضوع خیلی مهمی است؛ به عنوان مثال اگر کاربر بخواهد جدیدترین خبرهای سیاسی را مشاهده کند، شما باید در صفحه اصلی یک دکمه برای جدیدترین اخبار، و سپس یک فیلتر برای نشان دادن اخبار سیاسی تعبیه کرده باشید تا نیاز مخاطب را سریعا برطرف کنید.

 

سرعت بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که انواع وبسایت‌ها باید آن را داشته باشند، سرعت بالاست. کاربران امروزه بی حوصله‌اند و حاضر نیستند زمانشان را صرف منتظر ماندن برای بارگیری یک سایت کنند؛ به همین دلیل، پس از کلیک کاربر، سایت خبری باید در کم‌ترین مدت زمان مثلا ۲ الی ۳ ثانیه به‌طور کامل بارگیری شده و برای کاربر نمایش داده شود.

 

سئو سایت خبری

سئو به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که افراد انجام می‌دهند تا سایت شما در صفحه نتایج گوگل در بالاترین رتبه قرار بگیرد. طراحی سایت خبری، باید کاملا سازگار با اصول سئو انجام شود؛ زیرا اگر سایت شما سئو خوبی نداشته باشد و رتبه خوبی در نتایج کسب نکند، اصلا انگار وجود ندارد.

 

امنیت در طراحی سایت خبری

امنیت یک سایت خبری یکی از ویژگی‌هایی است که از ابتدای طراحی باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر خودتان طراح سایت باشید که قطعا اصول طراحی امن را می‌دانید، اما در صورتی که قرار است طراحی سایت خبری را شرکت دیگری بسپارید، در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بسیار دقت کنید.

 

طراحی سایت خبر گذاری

 

ظاهر سایت

شکل ظاهری سایت را قالب سایت خبری، فونت، رنگ‌ها و… تشکیل می‌دهند. در ابتدا ممکن است فکر کنید فونت متن‌های یک سایت اهمیت زیادی در رضایت کاربر و موفقیت سایت ندارد، اما باید بدانید که کوچک‌ترین مسائل مانند یک فاصله اضافه میان کلمات تاثیر منفی خود را بر تجربه کاربری می‌گذارد.

 

چگونه یک سایت خبری بسازیم؟

قبل از هر چیزی احتمالا این سوال برایتان ایجاد می‌شود که چگونه یک سایت خبری بسازیم؟ ما در ادامه شما را با فرآیند ساخت سایت خبری و انواع روش‌ها برای این کار آشنا می‌کنیم، همچنین پیشنهاد خودمان را برای استفاده یا عدم استفاده از هر روش برای درست کردن سایت با ذکر دلیل به شما ارائه می‌دهیم.

 

قیمت سایت خبری

اگر قصد خرید سایت خبری را دارید، باید بدانید که قیمت طراحی سایت خبری به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد. سرعت لود شدن سایت یکی از همین پارامترهای تعیین کننده هزینه سایت خبری است. در صورتی که سرعت لود سایت بالا باشد، می‌توان گفت که قیمت طراحی سایت آن بالا است. در صورتی که این چنین نباشد، قیمت آن از لحاظ ریالی ارزشمند نیست؛ چرا که کاهش سرعت لود سایت می‌تواند سهم بسزایی در کاهش مخاطبین شما داشته باشد. سادگی در سایت خبری، دومین عامل تاثیرگذار در نرخ ساخت سایت خبری است. هر چقدر که سایت خبری ساده‌ و در عین حال هوشمند باشد، هزینه ساخت سایت بیشتر است؛ چون همین سبک طراحی سایت می‌تواند بخش زیادی از نیاز مخاطبان یک سایت خبری را افزایش دهد؛ همچنین نحوه طراحی سایت خبری نیز در قیمت گذاری آن موثر است؛ به عنوان مثال هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به سبب زمان بر بودن بسیار بیشتر از طراحی سایت خبری است.

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 51

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما