محل لوگو

تولید کننده درب شوینده


تولید کننده درب شوینده

تولید کننده درب شوینده

شرکت آوان پلاست تولید کننده ی انواع درب های مواد غذایی می باشد که شامل : انواع درب های شوینده همچون، درب شامپو و نرم کنندهدرب فیلیپ تاپ، درب فندکی ، درب اردکی)، درب های چند تکه از جمله ( درب دو تکه، درب سه تکهمناسب جهت استفاده انواع ظروف مایع ظرف شویی ، آتشزا و... درب گالنبرای ظرف 4 لیتری جهت استفاده برای گالن های مایع ظرف شویی ، مایع دستشویی ، مایع سفید کننده و... و همچنین درب های ظروف درب سم،درب بطری دارویی .کلیه درب ها در اندازه های دهانه : انواع درب دهانه 24mm و 28mm و 38mm و45mm و متناسب با نیاز مشتری و با کیفیت عالی از جنس های استاندارد پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و... تهیه وتولید می شود.درب‌ محصولات پلاستیکی از جمله وسایلی هستند که نقش بسزایی در محصولات پلاستیکی دارند. از جمله اصلی‌ترین وظایف درب‌ پلاستیکیمی‌توان به پوشاندن روزنه بطری‌ اشاره کرد. یکی از محصولات پرکاربرد که توسط کارخانه‌های تولیدی محصولات پلاستیکی تولید می‌شود، بطری شوینده است. درب بطری پت شوینده در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.توجه داشته باشید که درب بطری شوینده از جمله درب بطری مایع ظرفشویی –بطری مایع دست شویی-بطری ارایشی بهداشتی از طریق شیوه‌های مختلف نظیر فرآیند دورانی و قالب‌گیری پرفشار تولید می‌شود. هر کدام از مراحل تولید درب‌ بطری‌های پلاستیکی منحصر به فرد بوده و توسط شرکت‌های تولید کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

تولید کننده درب شوینده

 

فروش عمده انواع درب فیلیپ تاپ

فروش عمده انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۸ اردکی، درب فیلیپ تاپ شامپو دهانه ۲۸یکی از انواع کاربردی درب بطری است و جز درب های شکیل به حساب می آید. درب اردکی فیلیپ تاپ به عنوان درب بطری شامپو ، درب بطری لوسیون بدن و انواع بطری ماسک مو و سایر محصولات آرایشی بهداشتی نظیر میسلار واتر و …استفاده می کنند . این درب به آسانی و در تایم بسیار کوتاه باز و بسته می شود و همین نکته باعث شده تا بسیار پرطرفدار باشد. علاوه بر این ، بخش متحرکی که بر روی این درب قرار گرفته به خوبی بر روی پایه درب بسته می شود و مانع از ریزش و نشتی سیال خواهد شد. این نوع درب به صورت پیچی بر روی بطری ها بسته می شود و درون آن رزوه هایی وجود دارد که بسیار مقاوم هستند و در اثر چندین بار باز و بسته شدن دچار ساییدگی نمی شود.یکی از بهترین و قابل توجه ترین درب ها است که از پلاستیک تزریقی ساخته شده است که علت استحکام بودن آن است و برای همین انواع درب شامپو ، لوسیون ها و محصولات نظیر آن به کار می رود . درب فیلیپ تاپ به گونه ای طراحی و تولید شده که در محیط های مرطوب بی اثر و هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد .

آوان پلاست توجه ویژه‌ای به تولید انواع درب‌های آب‌ بند، نفوذ ناپذیر و مقاوم دارد. انواع درب فیلیپ تاپ هم به همین خاطر تولید می‌شوند. انواع درب فیلیپ تاپهمچون درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی چه ویژگی‌هایی دارد؟ علاوه بر راحتی باز و بسته شدن این درب در محیط‌هایی با رطوبت بالا، کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند. این مساله از علل محبوبیت این مدل از درب مایع ظرفشویی است. این درب مناسب برای بطری مایع ظرفشویی، بطری‌هایی با قطر دهانه ۲۰ میلیمتر است. در واقع کوچکترین درب انواع بطری مایع ظرفشویی و شامپو و … محسوب می‌شود.

همچنین این محصول از طرح خروسی استفاده می‌کند. دیگر انواع طرح‌های درب فیلیپ تاپ شامل طرح اردکی، اشکی، قارچی و … می‌شود. نکته‌ای که در تولید تمام درب‌های آوان پلاست رعایت می‌شود و در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت است، کاملا آب‌بندی شدن این دسته از تولیدات است. ما امکان هر گونه نفوذ مواد بیرونی و آلاینده و همچنین جریان هوا را از بین برده‌ایم تا مشکلی برای مواد شوینده محتوی این بطری‌ها اتفاق نیافتد.

 

تولید کننده درب شوینده

 

مواد سازنده درب فیلیپ تاپ

مواد سازنده درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی، این نوع درب بطریمایع ظرفشویی به قطر دهانه ۲۰ میلیمتر و با طرح خروسی مثل انواع درب بطریدیگر آوان پلاست از پلاستیک تزریقی ساخته می‌شود. استفاده از این متریال و همچنین فرمول ویژه آوان پلاست در ساخت درب‌های آب بند، دستیابی به دوام و کارایی بالا رو محقق کرده است.

 

ویژگی‌ها و مزیت درب‌های فیلیپ تاپ

  • امکان درخواست نمونه آزمایشی جهت مشاهده از نزدیک
  • از بین بردن تمام راه‌های نفوذ آلاینده‌ها و جریان هوا با محتویات بطری
  • عرضه در رنگ‌های متنوع

 

تولید کننده درب شوینده

 

قیمت درب فیلیپ تاپ

قیمت درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی، جهت کسب اطلاع از قیمت این محصول یا دیگر تولیدات آوان پلاست، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ازآن‌ها راهنمایی بخواهید. آوان پلاست با سال‌ها سابقه در این عرصه برای پاسخگویی به شما آماده است.

 

https://internetmrketing.blog.ir/1401/10/10/philip-top

  انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 25

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما