محل لوگو

دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز فارسی


دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز فارسی

دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز فارسی

دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز فارسی یکی دیگر از راه های افزایش مشتریان کسب و کار شما است. کارت ویزیت های به دو صورت انگلیسی و فارسی هستند. کارت ویزیت ها در دنیای امروز محبوبیت بسیاری دارند و نیز کارت ویزیت های هوشمند و دیجیتالی که رو به رشد هست خرید و فروش آن ها؛ این ها همه به کسب و کار شما در جذب مشتری کمک خواهد کرد و شما می دانید که در جذب مشتری کار آسانی ندارید پس بهتر است با این روش ها خودتان را بالا بکشید و رشد کنید تا جایی که بگین دیگه بسه.

 

دانلود کارت ویزیت لایه باز

یک کارت کوچک که یک شخص را در ارتباط با تجارت خود مشخص می کند ، به مشتری ، مشتری احتمالی و غیره داده می شود.

یک کارت ویزیت خوب باید تصویر کلی کسب و کار شما را ارائه دهد ، که همیشه آسان نیست ، با توجه به ابعاد کارت فقط ۶ سانت در ۹سانت . بنابراین چگونه می توانید در چنین فضای کمی پیام را به گوش دیگران برسانید؟

انتظار نداشته باشید کارت ویزیت شما بتواند کل داستان شرکت شما را بیان کند. آنچه شما باید از آن انتظار داشته باشید این است که تصویری حرفه ای را برای مردم به خاطر بسپارید. رنگ ، عبارت و بافت کارت ویزیت شما تأثیر زیادی در جذابیت آن و توانایی آن در انتقال تصویر شرکت شما دارد. هنگام طراحی کارت خود از عقل سلیم استفاده کنید. اگر تجارت شما اسباب بازی ها و بازی های کودکان را به بازار عرضه می کند ، ممکن است سعی کنید از رنگ ها و کلمات روشن و اصلی که با خط کودک نوشته شده است استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر از خدمات مشاوره مالی استفاده می کنید ، می خواهید کارت ویزیت شما حرفه ای و قابل اعتماد باشد ، بنابراین به ظاهر سنتی مانند چاپ سیاه در زمینه خاکستری ، بژ یا سفید پایبند باشید.

البته طراحان حرفه ای ادعا می کنند که کارآفرینان نباید به تنهایی اقدام به طراحی کارت ویزیت کنند ، اما بسیاری از صاحبان مشاغل با نقدینگی چاره دیگری ندارند. بهترین اقدام شما؟ مراجعه به سایت پارس پی اس دیparspsd)) در بخش دانلود کارت ویزیت میتوانید بیش از ۱۰۰۰ مدل کارت ویزیت لایه بازبا سلیقه خود دانلود کرده و بدون دردسر و دقدقه آن را برای خود ویرایش کنید اما به طور کلی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

از لوگوی خود به عنوان پایه استفاده کنید. آن را بزرگترین عنصر روی کارت کنید.

ساده بگویید. اطلاعات زیادی را روی کارت جمع نکنید.

موارد ضروری-نام ، عنوان ، نام شرکت ، آدرس ، شماره تلفن و فکس و آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید-و مطمئن شوید که نام و نام تجاری شما بلافاصله قابل شناسایی است.

مطمئن شوید که حروف به راحتی قابل خواندن هستند.

به یک یا دو رنگ بچسبید.

مطمئن شوید که خواندن آن آسان است.

پس از تهیه کارت ویزیت ، از آنها حداکثر استفاده را ببرید:

همیشه بیش از یک کارت به مردم بدهید (بنابراین آنها می توانند آن را به دیگران بدهند).

کارت خود را در تمام مکاتبات خود قرار دهید.

همیشه کارت ها را همراه خود داشته باشید ، در کیف کارت ، تا تمیز و مرتب باشند.

 

ویژگی‌های بیزینس کارت الکترونیکی

یکی از ویژگی‌های انواع کارت ویزیتهوشمند این است که قابل ویرایش هستند و می‌توانید آن‌ها را مطابق میل خود تغییر دهید. مثلاً چنانچه آدرس شرکت یا فروشگاه شما تغییر پیدا کند، به سهولت این موضوع را از طریق ادیت متن بیزینس کارت به اطلاع مشتریان می‌رسانید. در صورتی‌که کارت ویزیت شما از نوع فیزیکی مانند کارت ویزیت گلاسهیا هر نوع جنس کارت ویزیتدیگری باشد، مجبور هستید که برای چاپ کارت ویزیت هزینه‌های بسیاری را متحمل شوید.

در سایت پارس پی اس دی(parspsd) این امکان برای‌تان فراهم شده که بتوانید بدون پرداخت هزینه از کارت ویزیت الکترونیکی رایگان استفاده نمایید. با توجه به این‌که دنیا به سرعت در جهت دیجیتال شدن حرکت می‌کند، از طریق این نوع کارت‌های دیجیتال می‌توانید اطلاعات لازم را به جامعه به هدف خود انتقال دهید. این مجموعه برای علاقه‌مندان به فراگیری کارهای گرافیکی دوره‌های مختلفی در زمینه آموزش نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت، طراحی لیوان تبلیغاتی، طراحی سربرگ، طراحی پاکت نامه و همچنین صفحه آرایی کتاب برگزار می‌کند.

 

مراحل طراحی کارت ویزیت اینترنتی در پارس پی اس دی(parspsd)

با نکات مهم برای طراحی کارت ویزیتآشنایی دارید؟ در شرکت طراحی گرافیک پارس پی اس دی(parspsd) شما ابتدا انواع موکاپ کارت ویزیتهای مختلف را در سایت مشاهده کرده و در صورت تمایل دیزاین دلخواه خود را سفارش می‌دهید. حتی می‌توانید اقدام به دانلود رایگان و پولی آن نمایید. حال اگر بخواهید که طرحی اختصاصی داشته باشید، می‌توانید این موضوع را با گرافیست‌های این مجموعه مطرح کنید تا طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ به صورت ویژه برای شما انجام شود. قیمت طراحی کارت ویزیتهوشمند نیز با توجه به سایز کارت ویزیتو میزان پیچیدگی دیزاین تعیین می‌شود.

 

مزایای ساخت کارت ویزیت آنلاین برای اینستاگرام چیست؟

طراحی بیزینس کارت هوشمند در پارس پی اس دی(parspsd) باعث می‌شود که پیج فروشگاهی شما حرفه‌ای به نظر برسد. علاوه بر آن به راحتی می‌توانید با قرار دادن یک لینک در فایل محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی نمایید. همچنین این امکان برای‌تان فراهم است که برای آخرین پست‌های اشتراک گذاشته شده در صفحه اینستاگرامی، لینک مجزا قرار دهید.

 

آیا می‌توان کارت ویزیت الکترونیکی خود را زودتر از تاریخ ذکر شده تحویل گرفت؟

اگر عجله دارید و بخواهید که دیزاین کارت ویزیت الکترونیکی خود را زودتر از مهلت مقرر تحویل بگیرید، می‌توانید در جلسه مشاوره طراحی کارت ویزیتذکر کنید که این موضوع در قرارداد طراحی کارت ویزیتثبت شود.

 

https://penzu.com/p/f5c59cbf

  انتشار : ۱ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 36

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما