محل لوگو

طراحی سایت ساری


طراحی سایت ساری

 

طراحی سایت ساری

طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌ رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی وب‌ سایت ساری یک پروسه است که از لایه ‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. پیش از بررسی مراحل طراحی وب سایت، به مختصری از تاریخچه طراحی آن می‌پردازیم.

طراحی وب ساری به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری‌های یکپارچه‌سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آن را پیشرفته تر کرده‌اند.

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاه شان کوچک باشد. همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از طراحی سایت داشته باشیم باید بگیم طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی و ری دیزاین یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.

طراحی سایت ساری

تاریخچه طراحی وب سایت چیست؟

در حال حاضر میلیون ها سایت در سراسر جهان وجود دارند که البته هیچکدام بیش از ۲۸ سال قدمت ندارند در واقع اولین طراح سایت جهان آقای «تیم برنرز لی» بود که اولین وب سایت دنیا که به پروژه World Wide Web یا همان W3 تعلق داشت را طراحی کرد. اولین سایت جهان هنوز هم در آدرس http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html در دسترس است و از این لینک می توانید از آن بازدید نمایید و مشاهده کنید که اولین سایت در جهان چیزی از لوح های گلی انسان های اولیه کم ندارد!

پیشنهاد می کنم حتما از اولین سایت دنیا بازدید کنید و ببینید که هر کاری که در ابتدای راه است بعد از سال ها چقدر ساده و ابتدایی به نظر می رسد و در زمان خود یک شاهکار است! همانطور که از اولین سایت در دنیا بازدید کردید متوجه شدید که در آن هیچ گونه تصویر و گرافیک و حتی رنگ بندی به کار نرفته است.

سایت هایی که بعد از آن هم طراحی شدند به همین منوال بودند تا اینکه مرورگر های پیشرفته تری توسط شرکت های Netscape و Microsoft روی کار آمدند که در غیاب گوگل کروم و فایرفاکس در آن سالها رقبای اصلی مرورگرها بودند. در ادامه با روی کار آمدن زبان های جاوا اسکریپت و HTML کم کم سایت ها شکل بهتری به خود گرفتند و از گرافیک بیشتری برخوردار شدند.

 

طراحی سایت ساری

 

مراحل خدمات طراحی سایت

در حالی‌ که پروژه‌های قیمت ثابت در صنعت ما بی‌نظیر نیستند؛ بیشتر آژانس‌های توسعه برای زمان هزینه می‌کنند.
اگر کارها از آنچه انتظار می‌رود بیشتر طول بکشد، این هزینه را به مشتری خود منتقل می‌کنند.

ما هر آنچه را طراحی می‌کنیم می ‌سازیم.

ما اعتقاد داریم که هر پروژه‌ای که انجام می‌دهیم، با مشارکت با مشتریان انجام می‌گیرد. بنابراین، ما بر اساس قیمت ثابت کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر دو طرف ما در مشارکت وجود دارند، ما برای بودجه و برنامه خود انگیزه می‌دهیم.

برای ما در هیرکانا، این مسئله است که ما می‌توانیم بازده مثبتی را برای مشتری خود ارائه دهیم. هر روز، عملکرد تولید سایت و فعالیت بازاریابی خود را برای مشتریان کنترل می‌کنیم. برای بهینه‌سازی بهتر از طرف آن‌ها تغییراتی را نیز ایجاد می‌کنیم. هم‌چنین می‌دانیم که باید هزینه بازاریابی صرف‌شده به‌صورت آنلاین را به حداکثر برسانیم.

 

مزیت وب سایت برای کسب کارها

این روزها هیچ بهانه ای برای نداشتن وب سایت وجود ندارد، حتی اگر کسب و کار شما به تازگی شروع به کار کند. به علاوه، راه‌اندازی یک مزیت بسیار زیاد دارد که انجام ندادن آن تقریباً غیرمسئولانه است. وجود سایت به کسب و کارتان پرستیژ فوق العاده ای می دهد. و سبب می شود که از دیدگاه یک مشتری به فردی تبدیل بشوید که برای کسب و کارش اهمیت زیادی قائل می باشد.

یکی از بارزترین مزایای طراحی سایت در ساری برای کسب و کار کوچک این است که به مردم امکان می دهد شما را آنلاین پیدا کنند و به راحتی با شما در تماس باشند. داشتن یک سایت موثر و قانع کننده حتی می تواند منجر به فروش هایی شود که در غیر این صورت انجام نمی دادید.

طراحی سایت ساری

قیمت طراحی سایت در ساری

قیمت طراحی سایت در ساری ثابت نیست و بسته به امکانات و قابلیت‌های آن تغییر میکند. بعضی از وب سایت ها امکانات حرفه‌ای و پیچیده‌تری دارند که می تواند قیمت آنرا بالاتر ببرد. معمولا وب سایت هایی که کدنویسی میشوند بدلیل داشتن امکانات اختصاصی قیمت بالاتری دارند ولی وب سایت های وردپرسی که امکانات عمومی دارند قیمت ارزان‌تری هم دارند. به طور کلی هزینه طراحی وب سایت از حدود 4 میلون تومان شروع میشود.


مواردی که می توانند در قیمت سایت تاثیر بگذارند شامل :

  • گرافیک و زیبایی وب سایت
  • امکان ثبت نام کردن کاربر و ورود به سیستم
  • امکان سفارش آنلاین و خرید اینترنتی
  • امکان ثبت محصول یا خدمات به همراه تصاویر و سایر اطلاعات
  • امکان ایجاد قسمت بلاگ، اخبار و مقالات آموزشی
  • امکان گزارش گیری از بازدیدها و یا خریدهای انجام شده
  • امکان انبارداری

 

مدت زمان تحویل طراحی سایت در ساری

زمان طراحی سایت هم متغیر است و بستگی به وب سایت دارد، وب سایت هایی که امکانات کمتری دارند در کمتر از ۲ هفته کاری تکمیل میشوند.
به طور کلی از یک هفته برای وب سایت های ساده تا 3 ماهه برای وب سایت های حرفه ای متغیر است ولی 90% وب سایت ها در 2 هفته نخست قابل مشاهده هستند و شما می تواند نتایج اولیه کار را ببیند.

طراحی سایت ساری

ویژگی های یک سایت خوب چیست؟

1.ریسپانسیو بودن وبسایت

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به این معنی است که مشتری یا کاربر بتواند وبسایت شما را در هر دستگاهی از جمله کامپیوتر، موبایل و تبلت به درستی ببیند و صفحات وبسایت شما بطور خودکار با ابعاد مانیتورهای مختلف منطبق شوند.

 

2.سرعت سایت

یکی از مهمترین فاکتورها در جذب مشتری و یا مخاطب سرعت بالای وبسایت در هنگام لود شدن آن می‌باشد. تحقیقات نشان داده که اگر سایتی با سرعت پایین لود شود مخاطب از آن خارج شده و منتظر نمی‌ماند. ازاین رو توجه به بهینه سازی سرعت سایت اهمیت

 

3.به روز رسانی آسان

تولید محتوای با کیفیت یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای نمایش سایت شما در نتایج گوگل است. بسیاری از وبسایتها به دلیل اینکه پنل مدیریت بسیار پیچیده‌ای دارند از بروزرسانی محتواهای قدیمی خودداری می‌کنند و یا به ثبت محتواهای جدید اقدام نمی‌کنند.
یکی از ویژگی های وب سایت های طراحی شده توسط شرکت هیرکانا پنل کاربری آسان آنهاست که به راحتی و با داشتن دانش جزئی کار با اینترنت می‌توانید محتوای وب سایت خود را به روز رسانی نمایید و تغییرات لازم را اعمال نمایید.

 

4.پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت به کلیه خدمات و فعالیت‌هایی گفته می‌شود که پس از طراحی و راه‌اندازی سایت انجام می‌گردد.
هرشخص و یا هر کسب‌وکاری که می‌خواهد اقدام به طراحی سایت کند باید به این نکته اساسی توجه داشته باشد که قسمت مهم و حیاتی در راه اندازی یک وبسایت، پشتیبانی سایت است در واقع پس از اینکه یک وب سایت طراحی و به مشتری تحویل داده شد قسمت مهم و اصلی کار شروع می‌شود و بعد از آن مواردی همچون پشتیبانی و آموزش کار با محیط مدیریت سایت آغاز می‌شود.
تیم پشتیبانی هیرکانا با کادر مجرب خود تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بالاترین سطح کیفیت در ارائه خدمات پشتیباتی اعم از رفع ایرادات جزئی تا توسعه وبسایت و امنیت آنرا در اختیار کارفرمایان و مشتریان گرامی قرار دهد.

 

5.بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست وجو

سئو مجموعه تکنیک‌هایی است که سبب دیده شدن وب سایت شما برای افرادی خواهد شد که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند. قرار گرفتن وبسایت شما در صفحات اول موتورهای جستجو بسیار باارزش است، زیرا موجب انتخاب وبسایت شما توسط کاربران خواهد شد و می‌تواند به عنوان یک تبلیغ رایگان برای کسب‌وکار شما در فضای دیجیتال تلقی شود. دریافت ترافیک رایگان و طبیعی از سوی موتورهای جستجو به عنوان یک مزیت رقابتی خواهد بود که شما را از رقبایتان متمایز خواهد کرد.
تیم طراحی وب هیرکانا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در مازندران، ساری، بابل، آمل، بهشهر، بابلسر، نوشهر، چالوس، رامسر، تنکابن، نور، قائمشهر، محمودآباد، فریدونکنار برای ارائه خدمات منحصر بفرد به کارفرمایان محترم پیش از اجرای پروژه، استراتژی پیاده سازی های لازم را مطابق با نیازهای هر کسب و کار تدوین می کنند. این امر علاوه بر تجربه کاربری، بر سئو سایت جهت بهتر دیده شدن وبسایت و برای جلب توجه ربات های گوگل بسیار موثر خواهد بود. چرا که مخاطبان براحتی می‌توانند با وب سایت شما تعامل برقرار کنند و گوگل نیز با آنالیز رفتار کاربران سایت به این موضوع پی می‌برد و ربات های گوگل به سایت شما اعتبار بیشتری می دهند.

 

شرکت های طراحی سایت در ساری

بهترین راه برای تشخیص حرفه‌ای بودن یک شرکت طراحی سایت در ساری، دیدن نمونه کارها است.قبل از اینکه شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید و قرار داد طراحی سایت ببندید مواردی هستند که حتما باد در نظر بگیرید. متاسفانه بسیاری از شرکت های طراحی سایت ساری تجربه و تخصص کافی در زمینه طراحی سایت ندارند و در نهایت باعث هدررفت سرمایه و وقت مشتریان می شوند.

طراحی سایت ساری

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در ساری

جذب مشتری برای کسب ‌وکارهای نوپا شاید به عنوان اولین هدف و مهمترین هدف آنها باشد، البته که این کار برای شروع لازم و منطقی است اما برای این کار باید قدم به قدم پیش روید وهر روز نظر مخاطبان بیشتری را جلب کنید تا بتوانید در کارتان به موفقیت دست یابید.
اگر به دنبال فروش آنلاین و جذب مشتریان آنلاین بیشتر، برای کسب‌وکار خود هستید راه‌اندازی سایت به تنهایی نمی‌تواند کمک شایانی به شما داشته باشد؛ باید بدانید که موفقیت در دنیای آنلاین با وجود رقبای بسیاری که وجود دارند کار آسانی نیست و وبسایت ها باید دارای ویژگی‌های منحصر بفردی باشند که بتوانند در عین ارائه خدمات و محصولات به مشتریان، در جذب، حفظ و نگه‌ داری آنها نیز موفق باشند. شرکت طراحی سایت باید ویژگی های یک سایت حرفه ای را در طراحی سایت ارائه دهد.

 

https://mohammadbameriseo.wixsite.com/jacobz/post/the-best-web-design-company-in-sari

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 30

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما