محل لوگو

پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟


پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

پمپ غلیظ پاشیکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت آرایشی و بهداشتی است. این اسپری ها با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، لوسیون ها، کرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار میگیرد. پمپ غلیظ پاش را بطور معمول برای صابون مایع تولید و ساخته میشود و نیاز ما را برطرف میکند و بهداشت و آسانی در استفاده را به ما هدیه میدهد. خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش از تولید کننده های مختلفی و برندهای معتبر ، امکان پذیر است. اسپری غلیظ پاش در انواع مختلف از اشکال ، رنگ ها، سبک ها در بازار تولید و عرضه میشوند و هر شخص میتواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند.پمپ اسپری های غلیظ پاش اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره میکنند.در اسپری های غلیظ پاش به طور معمول یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون یا محصولات دیگر استفاده میشود و البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب شده است.پمپ غلیظ پاش که به طور عمده برای صابون مایع استفاده می‌شود ساخته شده است تا کمی از نیاز شما را برطرف کند و بهداشت و سهولت در استفاده را به شما عزیزان هدیه دهد. پمپ اسپری‌های توزیع‌کننده صابون اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.

 

 پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

 

رقیق پاش ها چه کاربرد های در زندگی روزمره شما دارند

شاید شنیدن اسم این محصول برای شما جالب و عجیب باشد. اما بدون شک همه ما در محل ها مختلف حتی در منزل خود رقیق پاش را مشاهده کرده ایم. همچنین همیشه پس ازاستفاده از این محصول از آن و کارایی فوق العاده ای که دارد راضی بوده ایم. برای بررسی کاربردهای اسپری های والف، مختصری درباره آن ها می گوییم. رقیق پاش ها، در واقع همان پخش کننده های وماد مایع هستند. کار اسپری مواد مایع مثل: آب، عطر، ادکلن، الکل، مواد شوینده و … را انجام خواهند داد. البته ناگفته نماند که مواد شوینده غلیظ است. به همین دلیل توسط غلیظ پاش ها قابل استفاده خواهد بود.برای آشنایی هرچه بیشتر با کاربرد های این محصول جذاب بیاید کمی بی اندیشیم در چه محل هایی استفاده از رقیق پاش ها را مشاهده کرده اید؟ تا به پاسخ این سوال به خوبی فکر می کنید چند نمونه از آن ها را در ادامه برای شما عزیزان لیست خواهیم کرد.

 

پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

 

انواع پمپ غلیظ پاش
تولید پمپ اسپری های غلیظ پاش و به طور کل پمپ های اسپری با توجه به زاویه پاشش آنها، درب و اندازه لوله نی صورت می گیرد. ساختار داخلی پمپ های رقیق پاش از جنس مواد استیل می باشد. پمپ اسپری های غلیظ پاش در سایز های مختلف 18، 20، 24 و 28 موجود می باشد. پمپ اسپری های غلیظ پاش بر اساس زاویه پاشش، سایز دهانه، رنگ و طول نی آنها تقسیم بندی می شوند. نسبت به اندازه دهانه پمپ های غلیظ پاش در مصارف مختلف دارویی، بهداشتی و آرایشی تقسیم بندی می شوند. نوع زاویه پاشش نیز بسیار مهم می باشد که می تواند پمپ اسپری ها در انواع مختلف تقسیم بندی کند. معمولا رنگ پمپ اسپری ها با رنگ محتویات اسپری مطابقت دارد. با توجه به مقدار محصول درون اسپری اندازه لوله نی پمپ اسپری ها نیز متفاوت می باشد.

 

پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

 

اسپری رقیق پاش چگونه کار می کند؟

پمپ بدون هوا یک بسته بدون هوا ، مانند اسپری رقیق پاش و بطری منطبق ، از یک پیستون در پایه استفاده می کند. این یک دیسک پلاستیکی کوچک است که محصولات مراقبت از پوست یا سایر محصولات آرایشی را به سمت نازل توزیع کننده در بالا سوق می دهد. هنگامی که محرک فشار داده می شود و محصول داخل ظرف توزیع می شود ، این یک خلا کوچک در محفظه ایجاد می کند. برای تنظیم این تغییر فشار ، پیستون به سمت بالا حرکت می کند. به همین دلیل است که یک سوراخ هوای کوچک در پایه وجود دارد که اجازه می دهد هوا از طریق پایین جایگزین منطقه توزیع شده شود. یکی از مزایای بدون هوا این است که به دلیل وجود این پیستون ، محصول تا زمان توزیع در معرض هوا قرار نمی گیرد. این اغلب بدان معنی است که فرمول مراقبت از پوست ، مواد آرایشی یا برنزه کننده شما می تواند از نیاز به مواد نگهدارنده جلوگیری کند. یکی دیگر از مزایای ظروف بدون هوا واقعی این است که هیچ لوله فرو رفتگی لازم نیست.

 

پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

 

نکات مهم برای خرید اسپری رقیق پاش

یکی از اساسی ترین مواردی که در هنگام خرید انواع اسپری رقیق پاش یا هر نوع پمپ اسپری دیگری باید مد نظر قرار گیرد، سایز دهانه اسپری بوده که باید نسبت به بطری که قرار است روی آن نصب شود متناسب و هم اندازه باشد. در غیر این صورت اسپری بر روی بطری به درستی قرار نخواهد گرفت و آب بند نشده و در نتیجه، کاربرد مورد نظر را نخواهد داشت.

جنس بدنه اسپری رقیق پاش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که برای هر نوع کاربرد مد نظر میتوان از انواع بدنه پلاستیکی یا فلزی استفاده نمود. بطور معمول بیشتر در بسته بندی ظروف شیشه ای عطر از پمپ اسپری های فلزی یا آلومینیومی استفاده می شود و برای سایر کاربرد ها مثل بطری محلول های ضد عفونی کننده، آب یا خوشبو کننده ها از جنس پلاستیکی استفاده خواهد شد.

همچنین امروزه برخی از تولیدکنندگان پمپ اسپری های رقیق پاش، تولید محصولاتی بدون فنر را در دستور کار خود قرارداده اند.

 

 

https://penzu.com/p/71852545

  انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 22

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما